gwarancja

Rozbudowany i międzynarodowy serwis

Jaki jest okres gwarancji oraz na jakiej zasadzie realizowane są gwarancje w firmie Growatt?

Na inwertery Growatt zakupione u Polskiego partnera otrzymują Państwo standardowo:
10 lat podstawowej gwarancji producenta na inwertery od 1-25kW
5 lat podstawowej gwarancji producenta na inwertery 30-80kW z możliwością wydłużenia gwarancji na okres dziesięciu lat.

Procedura gwarancyjna w firmie Growatt jest uproszczona do absolutnego minimum.
Sam proces przedstawia się następująco:

1. Klient końcowy otrzymuje wiadomość email o wystąpieniu problemu – monitoring Growatt zgłosił problem z inwerterem, lub w przypadku braku zainstalowanego monitoringu wyświetla się błąd na wyświetlaczu inwertera.
2. Następuje kontakt z instalatorem celem weryfikacji kodu błędu. W tym momencie następuje diagnoza problemu. Istnieją dwa przypadki powyższej sytuacji:
Pierwszy, to błąd wskazujący na problemy takie jak: Napięcie AC poza dopuszczalnym zakresem, Niska izolacja DC, Napięcie strony DC poza dopuszczalnym zakresem itp. Problemy świadczą nie o problemie niezwiązanym z samym inwerterem. Tutaj instalator ma możliwość konsultacji problemu z działem serwisu lub w przypadku doświadczonego montażysty na usunięcie usterki we własnym zakresie.
Drugi, to błąd związany z uszkodzeniem inwertera. W tym przypadku instalator po otrzymaniu informacji z działu serwisu o trwałej usterce inwertera organizuje wymianę gwarancyjną.
Growatt New Energy w powyższym przypadku wymieni inwerter na nowy.
Procedura wymiana gwarancyjnej z reguły nie trwa więcej niż 3 dni robocze!

Na tym cały proces się kończy a klient może spokojnie cieszyć się produkcją energii z fotowoltaiki bez odczuwalnych przestojów.

Wszystkie szczegóły dotyczące gwarancji znajdą Państwo w warunkach gwarancji poniżej:

 

W sprawach reklamacyjnych bądź konsultacji technicznej prosimy o kontakt z biurem obsługi

Telefon: 573 406 764, 513 388 399

Adres email: serwis@growatt.pl